fredag 27 maj 2016

Muskler

Nu är jag äntligen klar med mitt mål som var göteborgsvarvet för snart en vecka sedan. Detta klarade jag bättre än jag hade hoppats på och tog mig runt på 1:46:57! Mitt nya PB!!
Nu kan jag äntligen fokusera på min styrketräning igen, med förhoppningsvis en viktuppgång av större muskler.

Mitt nya mål blir att jag ska träna upp musklerna runt lår och rumpa samt ryggen och axlar.
Mer specifika mål får jag sätta upp snart, men just nu ska jag bara njuta av att kunna träna lite som jag känner för ngn vecka till. Sedan blir det struktur!!

Underbart med sommaren framför sig!

Du har väl en plan för din egen träning även under sköna sommaren? Om inte kommer jag att ha härlig online-träning som du kan anmäla dig till. Personlig träning till din inkorg helt enkelt!

Trevlig fredagskväll önskar jag er alla 🌸

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar