tisdag 12 mars 2013

Nyhet från mig!

Jag känner nu att det är läge att gå ut med den fantastiska nyheten att jag och min sambo skall ha barn i augusti! Jag har inte velat ta upp det tidigre, med tanke på vilka risker som finns fräsmst dom första veckorna när fostret är så litet och så mycket kan hända.
Men nu om bara några veckor är jag i mitten av min graviditet, och då känner jag att det är läge att prata om det mer offentligt. Träningen påverkas mycket ju större magen blir och ju längre tiden går, och jag vill fortsätta att blogga om min träning!

Som ni antagligen har märkt så har det varit ganska tyst från mig den senaste tiden här på bloggen. Inte så mycket inlägg, bara några få.
Nu skall det bli ändring på det igen! :)

I januari och lite utav februari gick jag runt mest som en zombie.. var trött, orkade inte göra mer än jobbet och dom pass jag hade på arbetstid. När man kom hem på kvällen gick ögonen i kors och soffan var det som mest lockade (ja, naturligtvis även sängen!)

Mat var det som mest cirkulerade i huvudet! Antingen att man var illamående och behövde döva det värsta med något, eller så var man "typ" hungrig fast ingenting lockade!
Nu är jag pigg, icke-illamående, och magen börjar ta form :) Allt är bara bra helt enkelt!

Fortsättning följer... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar