fredag 8 juli 2016

Oh, älskade träning!

Hur kan man vara utan träning?
🌟
Känslan när man tränar, men speciellt efter ett grymt och kul träningspass, är som kärleken själv!
🌟
Tillfredsställande
🌟
Jag tänker tillbaka på den långa tid då jag var gravid, hade krämpor i kroppen, ont i bäcken och rygg, länd rygg och rumpa.
Att gå 200 meter till brevlådan blev som ett kämpigt träningspass.
🌟
Ångest.
🌟
Hur jag saknade träningen. Något saknades mig den tiden. Något dog inom mig som jag inte riktigt kan beskriva.
🌟
Men under den tid som något dog, levde och växte något underbart inne i mig som snart skulle visa sitt vackra leende och blåa underbara ögon!
Vetenskapen om att kroppen skulle hitta tillbaka till sig själv fick mig att kämpa vidare ❤
🌟
Jag älskar er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar